Wandeling Sint-Denijs-Westrem

31-05-2026

Parkbos


Vandaag kwamen we samen om te wandelen, te luisteren en verhalen te delen.
Over verlies, herinnering, gemis, maar ook verbinding.

En onderweg kregen we onverwacht gezelschap van deze lieve paarden, die precies met ons wilden meelopen. Een mooi symbool voor wat we elkaar proberen mee te geven bij RetroRouw.

Samen onderweg. Niet alleen. 💛

Share